donderdag 17 december 2009

LEVEN!

Onderstaande woorden recht uit het hart van God las ik vandaag en ik wil ze even delen.

Ik ben zelf diverse profetische woorden aan het herlezen, woorden die Gods Geest afgelopen jaren tot ons heeft gesproken. Daarnaast lees ik de woorden van God in de Bijbel.

Het doet me zo goed, het is hoopgevend, zo genezend.

Ik wil je echt dit vers meegeven als een hartekreet van onze Pappa en onze Verlosser die zo graag wil dat het door en door GOED met je gaat.

Hij is leven, ten voeten uit, helemaal. Er is geen dood in Hem. Geen sterven. Hij is puur leven.

En als we zijn woorden lezen en herlezen komt zijn leven in ons. Zijn kracht die levend maakt en die leven geeft.

Dit is het vers dat ik bedoel:

"Waarom moeite doen voor iets
wat niet kan bevredigen?

Schenk aandacht aan mijn woorden!

Eet wat voedzaam is,
Geniet ervan, met volle teugen!

Kom bij MIJ en LUISTER

Als je luistert zul je leven."

(Jesaja 55:2-3)

Dat is zo Gods verlangen,
dat we luisteren naar zijn stem,
naar zijn woorden en daardoor
tot leven worden gewekt.

Herlees het vers eens.
Het is zo'n hartekreet van God...

"Waarom moeite doen voor iets
wat niet kan bevredigen?

Schenk aandacht aan mijn woorden!

Eet wat voedzaam is,
Geniet ervan, met volle teugen!

Kom bij MIJ en LUISTER

Als je luistert zul je leven."

(Jesaja 55:2-3)

De Bijbel is geen saai boek,
het is het boek waarin God
zijn leven tot je spreekt,
om je tot Hem te brengen
en je diep te verzadigen
met zijn goedheid.


Veel leven gewenst,
Bron: David Sorensen

Http://www.real-life.nl

Geen opmerkingen: