zaterdag 15 maart 2014

Geborgen in God - Spreekt God vandaag nog?

Open deze mail en laad de afbeeldingen
Geborgen in God
Bemoedigende teksten uit het hart van God, voor jou
Spreekt God vandaag nog? Ontdek het hier >
Geborgen
Mijn geliefde kind,
Je bent zo geliefd, zo gekoesterd, zo geborgen in MIJ. Ik zal je niet laten vallen. Nooit! Ik zal je niet in de steek laten. Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
Je bent van Mij en Ik bemin je zoveel meer dan je denkt.
Ik ben er altijd voor je. Vertrouw Mij maar. Als er een nacht is, dan is er altijd de zon die opkomt. Heb je ooit een nacht meegemaakt die niet werd gevolgd door de zon? In alle eeuwen dat de aarde bestaat, is er nooit een enkele nacht geweest die niet gevolgd werd door de zon die opkomt en die het licht laat schijnen.
Zo is mijn trouw er altijd.
Ik zal altijd het licht laten schijnen in je hart, in je innerlijk. Ik zal er altijd zijn met het licht van mijn goedheid. Ik zal je altijd mijn licht geven. Als je door een tijd van duisternis gaat, dan zal mijn licht in je zijn. Het zal een bron van vreugde en hoop zijn in jou.
Laat je dus nooit belasten met de angst dat Ik er niet langer voor je ben.
Want Ik ben er wel. In jou, bij jou en om je heen. Ik draag je zoveel meer dan je beseft, mijn geliefde. Je bent zo geborgen in Mij. Je bent geborgen in Mijn liefde. Ik draag je door alles heen en Ik zal je oprichten. Ik geef je hoop voor de toekomst.
De nacht zal wijken en het licht zal schijnen in je innerlijk. Je zult mijn vrede ontdekken en ervaren en je zult leven. Herleven in Mij. Want Ik ben het die de dood, die de nacht overwonnen heeft. Ik ben het het licht tot in alle eeuwigheid.
Dus laat je door Mij dragen.
Vertrouw Mij al je zorgen toe, laat Mij de lasten maar wegnemen en laat je hart vol zijn van rust en vrede, overgave en ontspanning.
Want Ik ben er, mijn kind. Je bent geborgen in Mij.
- Jezus Christus

Bron: http://www.real-life.nl/profetie/geborgen.html

Geen opmerkingen: